Kraj

Między Słowami, nowa agencja PR, zajmie się obsługą projektów kulturalnych

Na rynku zaczęła działać nowa agencja public relations o nazwie Między Słowami. - Jesteśmy młodym zespołem ludzi pragnących tworzyć pozytywne...

Na rynku zaczęła działać nowa agencja public relations o nazwie Między Słowami. – Jesteśmy młodym zespołem ludzi pragnących tworzyć pozytywne relacje pomiędzy naszymi klientami a resztą świata – mówi Aneta Załęska, właścicielka i założycielka firmy. Między Słowami zajmie się obsługą szeroko pojętego środowiska kulturalnego, choć nie wyklucza współpracy z klientami z innych branż. W agencji pracują na stałe dwie osoby oraz kilku podwykonawców zatrudnianych do konkretnych projektów. Między Słowami prowadzi obecnie rozmowy z dwoma potencjalnymi klientami. Ich szczegóły nie zostały podane. Załęska ukończyła dziennikarstwo na Uniwersytecie Warszawskiem, na specjalizacji public relations. Ukończyła również studia z tej samej specjalizacji w Wyższej Szkole Komunikowania i Mediów Społecznych. Jest prezesem Organizacji Public Relations “PRogress”, którą założyła jeszcze na studiach. (AMS)