Kraj

Tytuł Produkt Roku będzie przyznany w 22 kategoriach, w drugiej edycji ponad 40 firm

Tytuł Produkt Roku będzie przyznany w 22 kategoriach, do drugiej edycji programu zgłosiło się ponad 40 firm. Produkt Roku to...

Tytuł Produkt Roku będzie przyznany w 22 kategoriach, do drugiej edycji programu zgłosiło się ponad 40 firm. Produkt Roku to program marketingowy, którego celem jest wyłonienie nowych towarów, jakie zyskały uznanie konsumentów. O przyznaniu tytułu decyduje badanie realizowane w Polsce na próbie ponad 5 tys. osób i 3,3 tys. gospodarstw domowych. Badanie realizuje TNS OBOP, jego wyniki będą znane na przełomie stycznia i lutego. Tytuły Produkt Roku zostaną ogłoszone na uroczystej konferencji prasowej pod koniec lutego. Od tego czasu producenci będą mogli używać logo Produkt Roku w swoich reklamach i np. na opakowaniach. Dodatkowo organizator programu – firma Produkt Roku Polska – planuje m.in. specjalną ekspozycję nagrodzonych towarów w hipermarketach Carrefour, będzie prowadzona także wspólna dla wszystkich produktów kampania ATL. Produkt Roku to koncept, który powstał 19 lat temu we Francji, obecnie program jest realizowany na większości rynków europejskich. (TW)