Kraj

Agencja Punkt chce zmienić profil z BTL na full service, zatrudnia Katarzynę Bruździńską na stanowisku new business & PR managera

Katarzyna Bruździńska z początkiem roku objęła w agencji Punkt stanowisko new business & PR managera i jest odpowiedzialna za rozbudowę...

Katarzyna Bruździńska z początkiem roku objęła w agencji Punkt stanowisko new business & PR managera i jest odpowiedzialna za rozbudowę działu new business, jak również poszerzenie zakresu obsługi klienta oraz polepszenie jakości obsługi (planowane są rekrutacje w obu tych działach). Poprzednio pracowała w krakowskiej agencji Schulz na stanowisku senior new business specialist, gdzie przez ostatni rok odpowiadała za warszawskie biuro. Zatrudnienie Bruździńskiej w agencji Punkt jest pierwszym krokiem zmierzającym do utworzenia z firmy agencji full service. Dotychczas Punkt zajmowała się działaniami stricte BTL-owymi, obecnie współpracuje m.in. z takimi firmami, jak: Wedel, Wyborowa, Agroman, Unimil, Samsung, JVC, Coffee Heaven. Agencja zatrudnia 15 osób. (AMS)