Kraj

ICT Poland startuje z kampanią, firma w 2006 r. nie będzie szukać agencji reklamowej

Firma ICT Poland rozpoczęła zaplanowaną na trzy tygodnie kampanię reklamową papieru toaletowego Foxy (wprowadzonego na polski rynek w marcu 2003...

Firma ICT Poland rozpoczęła zaplanowaną na trzy tygodnie kampanię reklamową papieru toaletowego Foxy (wprowadzonego na polski rynek w marcu 2003 r.). W kampanii telewizyjnej (m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TV4) wykorzystano spot z ubiegłorocznej kampanii. Przygotowała go agencja Lowe z Mediolanu, która również dostosowała spot do emisji w Polsce. Warszawskie Studio Efektura zajęło się natomiast przygotowaniem strony dźwiękowej polskiej wersji. Media zaplanował i kupił Initiative Warszawa. – W bieżącym roku nie mamy planów współpracy z lokalną agencją reklamową – mówi Tomasz Walicki, dyr. marketingu ICT Poland. – Pomyślimy o tym dopiero w 2007 r. O planach takich mówiono w roku ubiegłym. Znajdujące się w portfolio firmy inne produkty (ręczniki kuchenne, chusteczki higieniczne, chusteczki kosmetyczne i serwetki) nie będą w 2006 r. reklamowane w mediach, ich sprzedaż wspomagać będą promocje przygotowane przez ICT we własnym zakresie. (AMS)