M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

TTE Europe rozstrzyga paneuropejski przetarg, obejmuje on także Polskę

Serwis Dzienny | 6 stycznia 2006, 00:00

TTE Europe, spółka joint venture między Thomson Multimedia i TCL Electronics, finalizuje paneuropejski przetarg reklamowy. TTE Polska, czyli spółka oferująca...

TTE Europe, spółka joint venture między Thomson Multimedia i TCL Electronics, finalizuje paneuropejski przetarg reklamowy. TTE Polska, czyli spółka oferująca sprzęt telewizyjny pod marką Thomson, do tej pory była obsługiwana przez agencję Publicis. Media do kampanii telewizorów, monitorów i plazm marki Thomson planuje i kupuje Optimedia Poland i ten dom mediowy ma nadal współpracować z marketerem. Dział telewizyjny - TTE - wydzielono w strukturach Thomsona w lipcu 2004 r. Rok później rozdzielono działy marketingu i sprzedaży. Obecnie na polskim rynku funkcjonują dwie spółki - Thomson (wystawiona na sprzedaż, Thomson chce jedynie licencjonować brand) i TTE Polska. Thomson sprzedaje sprzęt audio-wideo - m.in. odtwarzacze MP3, DVD, miniwieże. TTE Polska promuje i sprzedaje sprzęt telewizyjny. Stanowisko dyrektora ds. marketingu i sprzedaży w regionie Europy Centralnej i w Rosji w TTE objął Marek Maciejewski. W połowie stycznia ma on ogłosić wynik paneuropejskiego przetargu, który koordynuje oddział TTE w Paryżu. (JN)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,