Kraj

Testardo Red Cell - na razie bez zmian w strukturze WPP

Agencja Testardo Red Cell należąca do WPP Group, która starała się zmienić swój status w strukturze międzynarodowej (patrz: DS "MMP"...

Agencja Testardo Red Cell należąca do WPP Group, która starała się zmienić swój status w strukturze międzynarodowej (patrz: DS “MMP” z 16 listopada ub.r.), na razie zachowuje poprzedni stan. – Rozmowy z WPP na obecną chwilę zostały zawieszone – powiedział Paweł Niezgoda, dyr. kreatywny i współwłaściciel agencji, dodał jednak, że temat nie został całkowicie zamknięty i rozmowy będą prowadzone w późniejszym terminie. Przypomnijmy, że Testardo Red Cell chciała albo stać się spółką bardziej niezależną, albo stworzyć wspólną strukturę z inną spółką należącą do WPP. Niezgoda dodał, że chociaż WPP nie ma planów zachowania oddziału Red Cell w Polsce (w Europie sieć Red Cell ma mieć tylko 9 oddziałów), to jednak agencja ma zagwarantowane prawo do używania nazwy tej sieci. Testardo Red Cell od 2003 r. z tytułu “sieciowości” ponosi jedynie koszty, nie ma bowiem żadnego sieciowego klienta. Przejęcie Cordiant Communications Group, do której należała Testardo Red Cell (wcześniej nazywająca się Testardo Bates), przez WPP spowodowało jednoczesny odpływ wszystkich sieciowych budżetów agencji: Welli, Seata, BAT, Finlandia Ballantine’s Group, Pfizera, Roche. (AMS)