Kraj

CitiFinancial przestrzega w reklamach przed "zamrożeniem" pieniędzy w hipotece

"Czy wiesz, że Twoja nieruchomość zamraża pieniądze?" - pod takim hasłem w najnowszej kampanii reklamowej ostrzega klientów CitiFinancial, czyli Bank...

“Czy wiesz, że Twoja nieruchomość zamraża pieniądze?” – pod takim hasłem w najnowszej kampanii reklamowej ostrzega klientów CitiFinancial, czyli Bank Handlowy w Warszawie SA. Kampanię, której motywem przewodnim jest lodowy domek z uwięzionymi wewnątrz pieniędzmi, od strony kreacji przygotowała agencja Euro RSCG Warsaw, a od strony mediów – dom mediowy Mediaedge:cia. Kampania skierowana jest przede wszystkim do pracujących kobiet i mężczyzn w wieku 30-50 lat, o dochodach powyżej średniej krajowej – ma im uświadomić, że dzięki ofercie CitiFinancial “pieniądze z hipoteki” mogą efektywnie wykorzystać pieniądze “zamrożone” bezproduktywnie w posiadanych metrach kwadratowych. Kampania potrwa do końca stycznia br. i obejmuje prasę (“Gazeta Wyborcza”, “Rzeczpospolita” i “Życie Warszawy”) oraz działania BTL (ulotki i plakaty). (MB)