Kraj

Agora planuje pierwszą kampanię telewizyjną Radia Tok FM

Grupa radiowa Agory planuje kampanię reklamową Radia Tok FM w telewizji. Informację potwierdził Grzegorz Wiejak, zastępca dyrektora sprzedaży ds. projektów...

Grupa radiowa Agory planuje kampanię reklamową Radia Tok FM w telewizji. Informację potwierdził Grzegorz Wiejak, zastępca dyrektora sprzedaży ds. projektów specjalnych w grupie radiowej Agory SA, zastrzegając, że realizację tych planów warunkuje sfinalizowanie umów barterowych z wybranymi stacjami telewizyjnymi. Kampania telewizyjna Tok FM byłaby pierwszą w historii tej stacji. Jako termin jej startu rozważany jest marzec br. – Tok FM planuje innowacyjne wykorzystanie telewizji, a nie prostą reklamę spotową – twierdzi Grzegorz Wiejak. Promocja w telewizji byłaby wsparta działaniami ambientowymi i kampanią interaktywną. Za kreację tych działań ma odpowiadać agencja reklamowa Schulz. Jeszcze w styczniu br. ma ruszyć tradycyjna kampania prasowa Tok FM. Jak mówi Wiejak, stacja będzie w tym roku promowana dość systematycznie, głównie na łamach mediów opiniotwórczych i prestiżowych. (JN)