Kraj

Euro RSCG Warsaw i Media Planning Group przygotowały akcję impulsową Cyfry Plus

Agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw przygotowała strategię i kreację najnowszej kampanii platformy Cyfra Plus. Kampania informuje o promocji i ma...

Agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw przygotowała strategię i kreację najnowszej kampanii platformy Cyfra Plus. Kampania informuje o promocji i ma za zadanie wywołanie reakcji impulsowej. Po zapoznaniu się z reklamą odbiorca może zadzwonić pod wskazany numer i wziąć udział w promocji. Styl kampanii jest typowy dla komunikacji direct response advertising. Media zaplanował i kupił Media Planning Group. Grupa docelowa promocji to osoby w wieku 25-49 lat, z wykształceniem minimum średnim, o zarobkach powyżej 2 tys. na rodzinę. Kampania, która właśnie startuje, potrwa do połowy stycznia br. Działania obejmą telewizję (trzy kanały TVP oraz TVN, TVN24, TVN Siedem, Tele 5 i Puls) oraz prasę (tytuły codzienne oraz TV-guide’y). Informacja o wysokości budżetu kampanii nie została ujawniona. (PM)