Kraj

Unilever w ramach programu "Jeden Unilever" ujednolicił stronę korporacyjną

Unilever Polska przygotował nową internetową witryną korporacyjną. Stanowi to część globalnego projektu ujednolicenia komunikacji internetowej. - Projekt zakładał stworzenie do...

Unilever Polska przygotował nową internetową witryną korporacyjną. Stanowi to część globalnego projektu ujednolicenia komunikacji internetowej. – Projekt zakładał stworzenie do końca 2005 r. nowych stron korporacyjnych w krajach, w których witryny internetowe odznaczały się największą oglądalnością. Jedną z nich była polska strona Unilevera – powiedziała Anita Stec, specjalista ds. kontaktów zewnętrznych w Unilever Polska. Na stronie pojawił się logotyp będący odbiciem nowej misji koncernu, której osnową jest idea witalności. Decyzja o ujednoliceniu strony wpisuje się w światowy program “Jeden Unilever”, w ramach którego korporacja dąży do ujednolicenia wizerunku na całym świecie. Unilever chce w ten sposób szybciej i skuteczniej docierać do konsumentów swoich produktów. Największą do tej pory grupą odwiedzających strony były osoby poszukujące pracy, jednak okazuje się, że coraz częściej zaglądają na nie także konsumenci, zwłaszcza po tym jak logo koncernu pojawiło się na opakowaniach wszystkich produktów. Wszystkie nowe strony korporacyjne Unilevera mają identycznie zbudowaną stronę główną. Polska strona powstała przy użyciu aplikacji Tridion dostarczonej przez londyńską agencję interaktywną Wheel. Projekt zrealizowano w ciągu trzech miesięcy. Edytorzy lokalni mogą korzystać z plików stworzonych na poziomie globalnym. Jednocześnie edytorzy z poziomu globalnego widzą zawartość wszystkich lokalnych stron i mogą wykorzystywać pliki tworzone przez lokalnych edytorów. (MKS)