Kraj

G7 przygotowała dla Heyah spot reklamowy "Wejście smoczka"

Polska Telefonia Cyfrowa ruszyła z nową odsłoną kampanii reklamowej Heyah. Nowy spot reklamowy pt. "Wejście smoczka" utrzymany jest w stylistyce...

Polska Telefonia Cyfrowa ruszyła z nową odsłoną kampanii reklamowej Heyah. Nowy spot reklamowy pt. “Wejście smoczka” utrzymany jest w stylistyce ostatniego projektu reklamowego realizowanego pod hasłem “Zdrabniamy”. Strategię i kreację tej kampanii przygotowała agencja reklamowa G7. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Optimum Media OMD. Kampania reklamowa prowadzona jest w telewizji (TVP, Polsat, TVN, TV4, TVN Siedem), prasie, kinach, na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w internecie. Kreację reklamy internetowej przygotowała agencja Engine. Długość trwania kampanii oraz wartość jej budżetu nie zostały podane. (JD)