Zagranica

Berry Bros & Rudd odświeża markę whisky Cutty Sark

Berry Bros & Rudd, właściciel marki szkockiej whisky Cutty Sark, zdecydował o jej relaunchu. Pojawią się nowe, bardziej smukłe butelki...

Berry Bros & Rudd, właściciel marki szkockiej whisky Cutty Sark, zdecydował o jej relaunchu. Pojawią się nowe, bardziej smukłe butelki o poj. 0,7, 0,75, 1 i 1,75 l zaprojektowane przez firmy Firehouse Design Consultants i O-I. Whisky Cutty Sark ma silną pozycję w Stanach Zjednoczonych, jest też dystrybuowana w Europie, Azji i Afryce. Światowy rynek whisky staje się coraz bardziej konkurencyjny, co aktywizuje działania marketingowe: Johnnie Walker podpisał kontrakt sponsorski z zespołem Formuły 1 McLarena, a marka Jameson miała niedawno swoją pierwszą globalną kampanię reklamową. (“BrandRepublic”)