Kraj

Rusza kampania społeczna firmy Diageo "Wyższa forma inteligencji - po imprezie nie prowadzę"

Rusza kampania społeczna firmy Diageo "Wyższa forma inteligencji - po imprezie nie prowadzę". Akcja ma na celu edukację osób chodzących...

Rusza kampania społeczna firmy Diageo “Wyższa forma inteligencji – po imprezie nie prowadzę”. Akcja ma na celu edukację osób chodzących do klubów i dyskotek, aby nie wsiadały za kierownicę po spożyciu alkoholu. Kampanię wspiera Biuro Taktyki Zwalczania Przestępczości Komendy Głównej Policji. Statystyki wskazują, że istotną grupą wśród sprawców wypadków są kierowcy w wieku 18-24 lata i do nich właśnie kierowana jest komunikacja. Akcja nie straszy konsekwencjami wypadków samochodowych, ma natomiast w atrakcyjny sposób przemawiać do młodych odbiorców. Kampania obejmuje media elektroniczne (MTV, Radiostacja), prasę oraz materiały w klubach i na uczelniach. Włączyły się w nią także niektóre korporacje taksówkowe, które oferują 25 proc. rabatu na nocne przejazdy dla osób, które znają specjalne hasło. Można je poznać, biorąc udział w zabawie na stronach akcji www.nocnajazda.pl. Całość działań w ramach programu koordynuje współpracująca z Diageo Polska na stałe agencja 180° Public Relations. Materiały ATL i BTL zostały przygotowane od strony kreatywnej przez agencję Leo Burnett, zaś kreacja strony www.nocnajazda.pl stworzona została przez agencję Arc Warsaw należącą do grupy Leo Burnett. (TW)