Kraj

Index-Food Distribution wprowadza pierwszą własną markę Apetto

Firma Index-Food Distribution z Lubonia wprowadza pierwszą własną markę Apetto. Tworzą ją produkty spożywcze produkowane w krajach nad Morzem Śródziemnym...

Firma Index-Food Distribution z Lubonia wprowadza pierwszą własną markę Apetto. Tworzą ją produkty spożywcze produkowane w krajach nad Morzem Śródziemnym i charakterystyczne dla nich. W pierwszym etapie są to makarony i olej z pestek winogron. Opakowania i etykiety nowych produktów przygotowała agencja reklamowa Advertiva. W planach są działania marketingowe dla Apetto. Linię Apetto mają wyróżniać m.in. walory zdrowotne, wysoka jakość i średnia cena. Do tej pory Index-Food Distribution znana była jako dystrybutor takich marek produktów śródziemnomorskich, jak np. włoskiej oliwy z oliwek Monini. Agencja Advertiva odpowiedzialna była za wykonanie zdjęć oraz zaprojektowanie opakowań. Nie brała udziału w tworzeniu nazwy Apetto. Projekty autorstwa Advertivy utrzymane są w zielonym kolorze. Etykiety mają prostą nowoczesną formę. Advertiva jest agencją full service skupiającą się na obsłudze małych i średnich budżetów reklamowych. (KP)