Kraj

Kimberly-Clark rozpoczyna pierwszą telewizyjną kampanię chusteczek Velvet Balsam

Koncern Kimberly-Clark ruszył z kampanią reklamową chusteczek Velvet Balsam. Jest to pierwsza kampania telewizyjna tej marki. Jak przekazał Marcin Rutkowski,...

Koncern Kimberly-Clark ruszył z kampanią reklamową chusteczek Velvet Balsam. Jest to pierwsza kampania telewizyjna tej marki. Jak przekazał Marcin Rutkowski, dyrektor marketingu Kimberly-Clark, celem kampanii jest pokazanie zalet chusteczek, które nie podrażniają skóry nawet przy największym katarze. Na potrzeby kampanii przygotowano dwa spoty reklamowe, za których strategię i kreację odpowiada agencja JWT. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MindShare Polska. Kampania telewizyjna potrwa mniej więcej trzy miesiące. W ramach akcji reklamowej w trakcie trwania Pucharu Świata w skokach narciarskich w Zakopanem wyemitowano 200 spotów na telebimach przy skoczni. Spoty reklamowe wyświetlano również na telebimie umieszczonym na Krupówkach, na których przeprowadzono także akcję samplingową. Wartość budżetu reklamowego nie została podana. Udziały wartościowe marki Velvet w segmencie chusteczek higienicznych wynoszą 20,3 proc., a w kategorii chusteczek uniwersalnych – 46 proc. (dane za listopad-grudzień 2005, MEMRB) (JD)