Zagranica

Wrigley skonsoliduje budżet mediowy w sieci MindShare w USA

Wrigley, producent m.in. gum do żucia, zamierza skonsolidować obsługę mediową w sieci MindShare w Stanach Zjednoczonych, wynika z nieoficjalnych informacji...

Wrigley, producent m.in. gum do żucia, zamierza skonsolidować obsługę mediową w sieci MindShare w Stanach Zjednoczonych, wynika z nieoficjalnych informacji serwisu “AdAge” podanych na podstawie anonimowych wypowiedzi menedżerów firmy. Wartość budżetu mediowego Wrigleya na rynku amerykańskim wynosi około 150 milionów dolarów. Decyzja o przekazaniu obsługi mediowej do MindShare ma zapaść po przeglądzie, w którym uczestniczyły wiodące sieci pracujące do tej pory dla Wrigleya: OMD, MindShare i MediaCom. Konsolidacja mediów w sieci MindShare ma miejsce po ostatnich akwizycjach Wrigleya, który przejął od koncernu Kraft Foods marki Life Savers, Creme Savers oraz Altoids. (“AdAge”)