Kraj

AGB Nielsen Media Research wprowadza innowacje w monitoringu plansz sponsorskich

Firma badawcza AGB Nielsen Media Research (AGB NMR) wprowadza innowacyjny system rozróżniania plansz sponsorskich. Nowe dane zostaną udostępnione klientom firmy...

Firma badawcza AGB Nielsen Media Research (AGB NMR) wprowadza innowacyjny system rozróżniania plansz sponsorskich. Nowe dane zostaną udostępnione klientom firmy od 8 lutego br. Wprowadzono pełny opis billboardów sponsorskich w raportach na temat wskaźników kampanii reklamowych. Dotychczas określane były jedynie poprzez nazwę produktu. Nowy monitoring umożliwi większą kontrolę kampanii sponsorskich. Zdaniem Jędrzeja Góralskiego, dyrektora marketingu i sprzedaży AGB NMR, innowacyjny monitoring sponsoringu to odpowiedź na coraz większe zapotrzebowanie rynku na nowe rozwiązania reklamowe w telewizji. Klienci chętniej sięgają m.in. po sponsoring w związku z clutterem w głównych stacjach TV. Według Góralskiego coraz większym zainteresowaniem cieszą się też inne nowe usługi badawcze AGB NMR, takie jak: psychografia widza (zastosowanie psychograficznych zmiennych w optymalizacji kampanii reklamowych) czy fuzja danych TGR (powstala z połączenia danych telemetrycznych z danymi konsumenckimi TGI). (PM)