Kraj

Marcin Hutnik dyrektorem zarządzającym wydawnictwa IPM

Marcin Hutnik objął na początku lutego br. stanowisko członka zarządu i dyrektora zarządzającego w wydawnictwie IPM. W firmie będzie odpowiedzialny...

Marcin Hutnik objął na początku lutego br. stanowisko członka zarządu i dyrektora zarządzającego w wydawnictwie IPM. W firmie będzie odpowiedzialny za strategię marketingową oraz zdynamizowanie sprzedaży. Do grudnia 2005 roku Hutnik pracował w wydawnictwie Vogel Burda Communications. Był tam dyrektorem reklamy. Został również mianowany członkiem zarządu w Internet Prasa Media Business Communication, spółce należącej do IPM, która świadczy usługi marketingu bezpośredniego, usługi badawcze oraz telemarketingowe. W spółce tej nastąpiła również zmiana na stanowisku prezesa. Został nim Jarosław Majchrzak, równocześnie wiceprezes zarządu całego wydawnictwa IPM. IPM jest wydawcą takich tytułów, jak; “Flota”, “Auto Firmowe”, “Flotila” (czeska edycja “Floty”), “Samochody Użytkowe”, “AutoVIP” i “Outsourcing Magazine”. (MM)