Przetargi

Macroscope OMD zwyciężył w przetargu EFG Eurobank

Dom mediowy Macroscope OMD wygrał przetarg na obsługę mediową EFG Eurobank. W przetargu brało udział kilka domów mediowych, jednak ich...

Dom mediowy Macroscope OMD wygrał przetarg na obsługę mediową EFG Eurobank. W przetargu brało udział kilka domów mediowych, jednak ich nazw nie podano. O procedurach przetargowych i planach marketingowych greckiego banku, który w Polsce będzie prawdopodobnie działał pod nazwą Polbank EFG, pisaliśmy w DS “MMP” z 21 listopada ub.r. Wartość budżetu mediowego marketera nie jest znana. Jest to już trzeci duży klient pozyskany w przetargu przez Macroscope OMD w tym roku po Kompanii Piwowarskiej SA i Van Melle. – Budżet obsługiwany przez Macroscope OMD wzrasta tym samym ponadtrzykrotnie, do blisko 450 mln zł wydatków mediowych brutto. Tym samym Macroscope OMD odrobił straty klientów z 2004 roku i powraca do czołówki domów mediowych na rynku – twierdzi Jakub Bierzyński, CEO OMD Poland. (PR)