Kraj

Tomasz Grzybowski kieruje rozwojem biznesu grupy DougFaberFamily

Tomasz Grzybowski został dyrektorem do spraw rozwoju biznesu w ramach grupy DougFaberFamily (DFF). Jego głównym zadaniem będzie wdrożenie strategii rozwoju,...

Tomasz Grzybowski został dyrektorem do spraw rozwoju biznesu w ramach grupy DougFaberFamily (DFF). Jego głównym zadaniem będzie wdrożenie strategii rozwoju, która ma istotnie zwiększyć zakres jej usług w dziedzinach marketing services i nowych technologii. – Od kilku lat jesteśmy w ścisłej czołówce polskich agencji. Teraz chcemy w szybkim tempie dołączyć do grona największych grup reklamowych. Temu celowi ma służyć zatrudnienie nowego menedżera w firmie – mówi Filip Friedmann, prezes zarządu DougFaberFamily. W skład grupy DFF wchodzą obecnie agencja reklamowa DougFaberFamily, firma marketing services Stargraphics oraz firma eventowa EventLab. Tomasz Grzybowski w latach 2001-2006 pełnił funkcję client service directora i managing directora warszawskiego oddziału firmy marketing services Tequila/Polska, a w latach 1999-2001 pracował jako marketing communications director w Michelin CEE. Jest absolwentem Wydziału Turystyki AWF w Poznaniu, Francuskiego Instytutu Zarządzania w Warszawie oraz Duke University – Fuqua School of Business w USA. (JP)