M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Macroscope OMD wygrał w przetargu firmy Walmark

Serwis Dzienny | 7 lutego 2006, 00:00

Firma Walmark, producent suplementów diet, wybrała Macroscope OMD do obsługi mediowej swojego budżetu, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Przedstawiciele firmy Walmark nie...

Firma Walmark, producent suplementów diet, wybrała Macroscope OMD do obsługi mediowej swojego budżetu, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Przedstawiciele firmy Walmark nie skomentowali tej informacji. Agencja została wybrana w wyniku przeglądu ofert. Prowadzenie przetargu nadzorowała firma audytorska Media Strategy Warsaw. Do udziału w konkursie zaproszono m.in. agencje: Macroscope OMD, Carat Polska, MindShare Polska oraz Optimedia. Dotychczas planowaniem i zakupem mediów dla Walmarku zajmował się Macroscope OMD. Wartość ubiegłorocznego budżetu mediowego netto firmy Walmark szacuje się na mniej więcej 15 mln zł. Wielkość tegorocznych wydatków reklamowych nie jest znana. (JD, PR)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,