Kraj

Macroscope promuje serwis Macrofaq poświęcony badaniom rynku

Macroscope OMD poprzez swoją stronę internetową oferuje dostęp do serwisu Macrofaq poświęconego badaniom rynku. Badania te przeprowadzane są przez Macroscope...

Macroscope OMD poprzez swoją stronę internetową oferuje dostęp do serwisu Macrofaq poświęconego badaniom rynku. Badania te przeprowadzane są przez Macroscope OMD i odpowiadać mają na intrygujące pytania dotyczące mediów, reklamy, zwyczajów zakupowych etc. Macroscope zaprezentował już odpowiedzi m.in. na pytania “Z jaką marką Polacy spotykają się po przebudzeniu?” i “Które reklamy emitowane w czasie świąt podobały się Polakom najbardziej?”. Badanie przeprowadzane jest metodą CATI na grupie 340 respondentów w wieku od 15 do 59 lat, zamieszkałych w miastach powyżej 20 tys. mieszkańców. Macroscope OMD zachęca użytkowników strony do wypełnienia ankiety zawierającej propozycję pytań. (JN)