Kraj

Nestle zwiększyło udziały rynkowe fiksów Winiary

Nestle Polska SA, właściciel marki Winiary, poszerza o trzy nowe smaki linię fiksów Winiary "Pomysł na..." i komunikuje to w...

Nestle Polska SA, właściciel marki Winiary, poszerza o trzy nowe smaki linię fiksów Winiary “Pomysł na…” i komunikuje to w intensywnej kampanii telewizyjno-prasowej autorstwa Legend Group i Mediaedge:cia. Trzy nowe smaki fiksów Winiary to: zapiekanka z szynką, wieprzowina z grzybami i pulpety w sosie śmietanowo-pomidorowym (w sumie ta wprowadzona w ub.r. linia liczy już 12 produktów). Kampania reklamowa w głównych stacjach telewizyjnych i w prasie kobiecej, której towarzyszyć będą akcje samplingowe w wybranych sieciach handlowych, potrwa do połowy marca br. Marketer nie zdradza wysokości jej budżetu. Monika Jusińska-Zbigniewska, marketing manager Nestle Polska, mówi, że choć rynek miksów w ramach całego rynku kulinarnego w Polsce w porównaniu np. z krajami Europy Zachodniej nie jest jeszcze duży, to jednak stabilnie rośnie. Winiary konkurują na nim najmocniej z Knorrem, marką Unilever Polska SA. Jak mówi Jusińska-Zbigniewska, ubiegłoroczny relaunch fiksów Winiary okazał się sukcesem: w ciągu roku marka zyskała udziały rynkowe: z 19,9 proc. (udziały ilościowe za okres luty/marzec-październik/listopad 2004) do ok. 23 proc. obecnie (analogiczny okres 2005 – dane: ACNielsen). – Zależy nam zwłaszcza na dotarciu do jak najszerszej grupy konsumentów. Chcemy ich przekonać, że fiksy to dobre pomysły na szybkie, niedrogie, a przy tym oryginalne potrawy na co dzień – dodaje Monika Jusińska-Zbigniewska. Z linii fiksów Winiary “Pomysł na…” najlepiej obecnie sprzedają się dwa warianty: spaghetti (napoli lub po bolońsku) oraz kurczak w sosie śmietanowo-ziołowym. (MB)