Zagranica

Visa wprowadza nowe hasło reklamowe "Life Takes Visa"

Visa USA zdecydowała się zmienić hasło "It's everywhere you want to be", którym koncern posługiwał się od 20 lat, na...

Visa USA zdecydowała się zmienić hasło “It’s everywhere you want to be”, którym koncern posługiwał się od 20 lat, na nowe: “Life takes Visa”, które będzie miało premierę w najnowszej kampanii reklamowej związanej z zimowymi igrzyskami olimpijskimi w Turynie. Amerykańscy telewidzowie zobaczą nowe hasło Visy w 60-sekundowych spotach przygotowanych przez TBWA/Chiat/Day Los Angeles (Omnicom Group) podczas transmisji uroczystości otwarcia olimpiady. Visa jest oficjalnym sponsorem olimpijskim, jako jedyna z organizacji płatniczych, dlatego igrzyska w Turynie są dla niej istotnym wydarzeniem marketingowym. Susanne Lyons, exec. VP-chief marketing offices w Visa USA, powiedziała, że w związku z tym tegoroczne wydatki mediowe Visy mogą być o ok. 10 proc. wyższe od ubiegłorocznych. W USA Visa wydała na reklamę w mediach wg TNS Media Intelligence 306 mln dol. w 2004 r. i 146 mln dol. w I poł. 2005 r. (“Advertising Age”)