Visa USA zdecydowała się zmienić hasło “It’s everywhere you want to be”, którym koncern posługiwał się od 20 lat, na nowe: “Life takes Visa”, które będzie miało premierę w najnowszej kampanii reklamowej związanej z zimowymi igrzyskami olimpijskimi w Turynie. Amerykańscy telewidzowie zobaczą nowe hasło Visy w 60-sekundowych spotach przygotowanych przez TBWA/Chiat/Day Los Angeles (Omnicom Group) podczas transmisji uroczystości otwarcia olimpiady. Visa jest oficjalnym sponsorem olimpijskim, jako jedyna z organizacji płatniczych, dlatego igrzyska w Turynie są dla niej istotnym wydarzeniem marketingowym. Susanne Lyons, exec. VP-chief marketing offices w Visa USA, powiedziała, że w związku z tym tegoroczne wydatki mediowe Visy mogą być o ok. 10 proc. wyższe od ubiegłorocznych. W USA Visa wydała na reklamę w mediach wg TNS Media Intelligence 306 mln dol. w 2004 r. i 146 mln dol. w I poł. 2005 r. (“Advertising Age”)