Kraj

"Nowy Dzień" z filmowym hitem wsparty kampanią reklamową

"Nowy Dzień" (Agora SA) dołączy bezpłatnie14 lutego br., na walentynki, DVD z filmowym hitem "Czasem słońce, czasem deszcz". Dziennik ukaże...

“Nowy Dzień” (Agora SA) dołączy bezpłatnie14 lutego br., na walentynki, DVD z filmowym hitem “Czasem słońce, czasem deszcz”. Dziennik ukaże się w nakładzie 600 tys. egz. Wydanie będzie wspierać kampania przygotowana przez agencję reklamową S4. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starlink. Kampania outdoorowa (na billboardach i citylightach) wystartowała na początku lutego br. Obejmie również telewizję (TVP, TVN, Polsat, TV4), radio (RMF FM, Polskie Radio PR1, rozgłośnie lokalne, Tok FM, Radio Złote Przeboje) oraz prasę (autopromocja). (KP)