Kraj

Agencja Promocji "Jet" wygrała obsługę promocji pieczywa Wasa, marketer rusza z półroczną kampanią

Firma Wasa Barilla rozpocznie w połowie lutego intensywną kampanię pieczywa chrupkiego Wasa, która z małymi przerwami potrwa do czerwca br....

Firma Wasa Barilla rozpocznie w połowie lutego intensywną kampanię pieczywa chrupkiego Wasa, która z małymi przerwami potrwa do czerwca br. Nakłady mediowe na te działania będą oscylować powyżej 4 mln zł i będą wyższe od ubiegłorocznych o ponad 20 proc. Poprzez spoty TV i kampanię prasową marketer będzie chciał podbić sprzedaż produktów i wzmocnić ich wizerunek. Kampanię przeprowadzi dom mediowy Mediaedge:cia, kreację wraz z adaptacją filmu TV przygotowuje agencja Vanilia. Równolegle z kampanią TV trwać będzie konkurs konsumencki. Marketer dopiero wyłonił agencję, która zrealizuje całość projektu – jest to Agencja Promocji “Jet”. Akcja promocyjna rozpocznie się w połowie kwietnia i potrwa przez kilka miesięcy. Wasa Barilla jest liderem rynku pieczywa chrupkiego z udziałem na poziomie 97-98 proc. udziałów ilościowych i wartościowych. Rynek ten nie wykazuje większej dynamiki, roczna sprzedaż produktów wyniosła w ub.r. ok. 1600 ton. W przypadku pieczywa lekkiego Wasa ma 67-proc. udział wartościowy. Jej najwięksi konkurenci to marki Chaper i Sonko. W ub.r. sprzedano w Polsce 1300 ton pieczywa lekkiego (źródło: ACNielsen). (MKS)