Kraj

Agencja Locomotiva zaprojektowała logo kampanii społecznej "Dzieciństwo pod ochroną"

Agencja Locomotiva zaprojektowała logo kampanii społecznej "Dzieciństwo pod ochroną". Znak akcji to przedarta sylwetka dziecka. Główne hasło kampanii brzmi "Ostrożnie!...

Agencja Locomotiva zaprojektowała logo kampanii społecznej “Dzieciństwo pod ochroną”. Znak akcji to przedarta sylwetka dziecka. Główne hasło kampanii brzmi “Ostrożnie! Małe jest kruche”. Kampania została zainicjowana przez wiceminister Joannę Kluzik-Rostkowską w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej. Głównym jej celem jest poprawa skuteczności działania instytucji państwowych powołanych do ochrony dzieci przed przemocą w rodzinie. Kampania ma także na celu zwiększenie zaangażowania społecznego w rozpoznawaniu przemocy w rodzinie i reagowaniu na nią – nie tylko przez instytucje. Kampania społeczna “Dzieciństwo pod ochroną” potrwa rok. Obejmie komunikację z mediami, planowane są także pikniki, festyny i konferencje, których celem będzie rozpropagowanie idei “Dzieciństwo pod ochroną”. Autorem logo jest Adam Bardos, art director w agencji Locomotiva. (TW)