Kraj

Elite Cafe promuje markę Pedro's walentynkową przesyłką bezadresową

Producent kawy Elite Cafe realizuje walentynkowy mailing promujący kawę Pedro's. Specjalna "kartka" walentynkowa trafi w najbliższych dniach do 300 tys....

Producent kawy Elite Cafe realizuje walentynkowy mailing promujący kawę Pedro’s. Specjalna “kartka” walentynkowa trafi w najbliższych dniach do 300 tys. gospodarstw domowych. W skład pakietu wchodzą saszetki kawy Pedro’s, życzenia walentynkowe i list z zachętą do spędzenia czasu z bliską osobą przy filiżance kawy. Akcja skierowana jest przede wszystkim do mieszkanek średnich i większych miast, o średnich dochodach, w wieku 30-50 lat, mających rodziny. Promocja obejmuje swym zasięgiem wybrane miasta w czterech województwach: łódzkim, podlaskim, świętokrzyskim, lubelskim. Celem projektu jest zbudowanie wizerunku kawy Pedro’s jako marki kojarzącej się z ważnymi momentami w życiu i gorącymi uczuciami oraz zachęcenie do wypróbowania jej smaku. Za opracowanie koncepcji, kreację i realizację projektu odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing. Jest to pierwszy tego typu mailing promujący kawę Pedro’s organizowany przez Elite Cafe. Dotychczas próbki kawy dołączane były w formie wklejek do wybranych tytułów prasowych lub dystrybuowane w salonach prasowych sieci HDS. (TW)