M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Lucyna Rawska sprzedaje kampanie indoorowe na nośnikach Direct Publishing

Serwis Dzienny | 13 lutego 2006, 00:00

Lucyna Rawska dołączyła do zespołu Direct Publishing, wydawcy magazynu "Cafe" i pism typu custom publishing oraz właściciela sieci nośników typu...

Lucyna Rawska dołączyła do zespołu Direct Publishing, wydawcy magazynu "Cafe" i pism typu custom publishing oraz właściciela sieci nośników typu indoor. Rawska odpowiada za projekt indoorowy, czyli sieć dyspenserów. Direct Publishing oferuje je obecnie w 50 klubach, pubach i restauracjach. Jak pisaliśmy w DS "MMP" z 6 lutego br., Direct Publishing pozyskał inwestora, który umożliwi poszerzenie sieci o kolejne typy lokalizacji, m.in. centra handlowe. Grupa chce wyodrębnić osobną dywizję Cupon Publishing do projektów indoorowych. Lucyna Rawska przed przejściem do Direct Publishing pracowała jako specjalista ds. reklamy w wydawnictwie Eurosystem, gdzie zajmowała się sprzedażą powierzchni reklamowej w miesięczniku "Praktyka Lekarska". (JN)

Czytaj więcej na temat: , , , ,