M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

RMF FM poprawiło wyniki w swojej grupie celowej, rośnie udział Radia Zet w dużych miastach

Serwis Dzienny | 13 lutego 2006, 00:00

Radio Zet poprawiło wyniki słuchalności w dużych aglomeracjach, jak wynika z ostatniej fali badania Radio Track (Millward Brown SMG/KRC). Udział...

Radio Zet poprawiło wyniki słuchalności w dużych aglomeracjach, jak wynika z ostatniej fali badania Radio Track (Millward Brown SMG/KRC). Udział w rynku Radia Zet w miastach powyżej 200 tys. mieszkańców w okresie listopad 2005 - styczeń 2006 r. w grupie all wyniósł 14,3 proc., a więc wzrósł o 5,1 proc. wobec kwartału październik-grudzień 2005 r., kiedy było to 13,6 proc. W analogicznych okresach RMF FM również podniósł udział w rynku z poziomu 14,3 proc. (październik-grudzień 2005 r.) do poziomu 14,4 proc. Wzrost wyniósł 1,2 proc. W okresie listopad 2004 - styczeń 2005 r. udział w rynku RMF w miastach powyżej 200 tys. mieszkańców wynosił 15,6 proc., Radio Zet miało w tym okresie udział w rynku na poziomie 14,4 proc. W grupie celowej RMF FM (25-39 lat) stacja osiągnęła udział w rynku słuchalności na poziomie 26,8 proc. (listopad 2005 - styczeń 2006 r.), utrzymując przewagę nad Zetką z wynikiem 24,3 proc. RMF FM we wspomnianym okresie poprawiło udział w rynku, w okresie październik-grudzień 2005 r. wynosił on 25,1 proc. Udział Zetki w grupie 25-39 lat spadł z poziomu 25,2 proc. w kwartale październik-grudzień 2005 r. Zetka poprawiła wyniki słuchalności w Warszawie. Jej zasięg dzienny w okresach październik-grudzień 2005 versus listopad 2005 - styczeń 2006 r. (grupa: all) wzrósł z 19,8 do 20 proc. (0,8 proc. wzrostu). RMF pod względem zasięgu dziennego plasuje się w Warszawie na trzeciej pozycji (za Programem I Polskiego Radia) z wynikiem 10,7 proc. w okresie listopad 2005 - styczeń 2006 r. Zasięg dzienny RMF FM w stosunku do kwartału październik-grudzień spadł w Warszawie o 10,2 proc. (JN)

Czytaj więcej na temat: , , ,