M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

TBWA/Telescope i JWT przygotowały reklamy dla Fundacji "Akogo?"

Serwis Dzienny | 13 lutego 2006, 00:00

Agencje reklamowe TBWA/Telescope i JWT przygotowały kolejny etap kampanii społecznej Fundacji Ewy Błaszczyk "Akogo?" zapoczątkowanej w listopadzie 2005 roku. Celem...

Agencje reklamowe TBWA/Telescope i JWT przygotowały kolejny etap kampanii społecznej Fundacji Ewy Błaszczyk "Akogo?" zapoczątkowanej w listopadzie 2005 roku. Celem kampanii jest zbiórka funduszy na wybudowanie pierwszej w Polsce kliniki wzorca dla dzieci po ciężkich urazach mózgu przy oddziale rehabilitacji neurologicznej w Centrum Zdrowia Dziecka. TBWA jest autorem dwóch spotów reklamowych w reżyserii Jana Jakuba Kolskiego oraz layoutu prasowego "Św. Piotr". Film JWT pt. "Księżniczka" wyreżyserowany został przez Bogdana Dziworskiego. Dodatkowo kampania wspierana będzie w mediach internetowych. Agencja interaktywna Tequila/Digital należąca do TBWA/Communication Group przygotowała banner internetowy. Częścią kampanii są również spoty radiowe przygotowane przez agencję JWT. Radiostacja zamieści na swojej stronie internetowej informację o kampanii. Radio Polonia wyemituje na swojej antenie wywiad z Ewą Błaszczyk. Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland na potrzeby kampanii udostępniła swoje citylighty. Media zaplanował dom mediowy Brand Connection. Kampania potrwa do końca marca br. Akcję wspierają także operatorzy telefonii komórkowej: PTK Centertel (Orange), Polska Telefonia Cyfrowa (Heyah) i Polkomtel (Sami Swoi). (JP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , ,