Kraj

"Murator" wspiera akcję edukacyjną intensywnymi działaniami reklamowymi

Miesięcznik "Murator" (Wydawnictwo Murator) rozpoczął przy wsparciu kampanii reklamowej nową akcję edukacyjną planowaną na niemal rok pod nazwą "Dom bez...

Miesięcznik “Murator” (Wydawnictwo Murator) rozpoczął przy wsparciu kampanii reklamowej nową akcję edukacyjną planowaną na niemal rok pod nazwą “Dom bez azbestu – bezpieczny i zdrowy”. Akcji towarzyszy konkurs dla czytelników, w którym wygraną jest wymiana dachu ze szkodliwym azbestem. Media dla kampanii zaplanował i kupił MindShare Polska. Za kreację reklamy telewizyjnej odpowiada agencja reklamowa Pentagon Media Team należąca do Wydawnictwa Murator. Jej realizacją zajęła się firma Avantgarde. Kampania obejmuje szereg stacji: TVP, TVN, TVN24, TVN Turbo, TVN Siedem, Tele 5, Discovery, Telewizję Puls, Planete, Reality TV, National Geographic, Europa Europa, Kino Polska, Hallmark, a także wszystkie miesięczniki Wydawnictwa Murator, witryny internetowe i serwisy wydawcy. (KP)