Kraj

Locomotiva przygotowała kampanię radiową dla Audi

W stacjach ogólnopolskich oraz lokalnych rozpoczęła się kampania radiowa przedstawiająca najnowszą ofertę Audi. Kampania podkreśla fakt, że Audi A3 łączące...

W stacjach ogólnopolskich oraz lokalnych rozpoczęła się kampania radiowa przedstawiająca najnowszą ofertę Audi. Kampania podkreśla fakt, że Audi A3 łączące w sobie dynamikę, sportową sylwetkę i najnowsze osiągnięcia technologiczne jest teraz dostępne na wyjątkowo korzystnych warunkach. Kampania ma charakter sprzedażowy, jednak kreacja została przedstawiona “literacko” – opowieść o Audi A3 prezentowana jest narracyjnie, co wyróżnia ją spośród innych spotów, samo zaś Audi staje się przez to synonimem “klasyki luksusu” – w sportowym wydaniu. 20- i 25-sekundowe spoty skierowane są do mężczyzn od 30. roku życia, o wyższych dochodach, mieszkańców większych miast. Kampanię przygotowała agencja Locomotiva. (MG)