Kraj

Pierwszy numer "Machiny" z kampanią; kreację wydawca przygotowuje we własnym zakresie

Kampania outdoorowa, w prasie, internecie i promocja w miejscach sprzedaży wspiera wejście pierwszego numeru "Machiny" (Platforma Mediowa Point Group), który...

Kampania outdoorowa, w prasie, internecie i promocja w miejscach sprzedaży wspiera wejście pierwszego numeru “Machiny” (Platforma Mediowa Point Group), który od dziś jest na rynku w nakładzie ponad 100 tys. egz., w cenie 7,99 zł, o objętości 132 stron. Są w nim reklamy, m.in.: marek odzieżowych Lee, Diverse, Pumy, piwa (Lech, Beck’s), Pepsi Max. Miesięczną kampanię outdoorową zaplanował dom mediowy Media Concept. Zostaną w niej wykorzystane m.in. nowe, wprowadzone dopiero do Polski nośniki typu premium – megalighty usytuowane w centrach dużych miast. Reklama prasowa pojawi się m.in. w “Przekroju”, “Wprost”, “Ozonie”. Działania w internecie obejmują Interię, Onet, Tlen i Wirtualną Polskę. Zaplanowano też drugi etap kampanii w kwietniu z wykorzystaniem telewizji, stacji radiowych, internetu. Ostateczne decyzje na temat drugiego etapu jeszcze nie są podjęte. Był przeprowadzany przetarg na obsługę kreatywną kampanii, do którego przystąpiły cztery agencje, jednak wydawca zdecydował, że koncepcję kampanii i jej realizację przygotuje samodzielnie. Spot telewizyjny jest obecnie kręcony w Indiach. Hasłem promującym wejście pierwszego numeru jest “Po okładkach nas poznacie”. Point Group zwraca w ten sposób uwagę na niekonwencjonalny projekt “otwieranej” okładki pierwszego numeru. Przygotował go duet Marek Knap i Marek Trojanowski, którzy są także autorami makiety pisma. Zerówka “Machiny” ukazała się w lutym br. i zwróciła na siebie uwagę zwłaszcza poprzez kontrowersyjną okładkę wykorzystującą wizerunek Matki Boskiej Częstochowskiej. Głównych odbiorców magazynu wydawca upatruje wśród osób w wieku 25-35 lat. (KP)