Kraj

Coca-Cola startuje z programem związanym z mistrzostwami świata w piłce nożnej

Rozpoczął się program marketingowy marki Coca-Cola związany ze zbliżającymi się mistrzostwami świata w piłce nożnej. - Polska kampania "Piłka zbliża....

Rozpoczął się program marketingowy marki Coca-Cola związany ze zbliżającymi się mistrzostwami świata w piłce nożnej. – Polska kampania “Piłka zbliża. Podaj dalej” jest częścią strategii marketingowej “We All Speak Football”, która rozpoczęła się w wielu krajach na świecie – mówi Mikołaj Ciaś, brand manager Coca-Coli w Polsce. Obok kampanii ATL, o której pisaliśmy 8 marca w DS “MMP”, ruszają działania BTL i PR. W ramach promocji konsumenci będą mogli zdobyć podwójne zaproszenia na grupowe mecze polskiej reprezentacji na mistrzostwach świata w piłce nożnej. Do zdobycia w czasie trwania kampanii będą także mundialowe piłki firmy Adidas oraz nagrody gwarantowane – szklanki Coca-Coli. Nagrody można zdobyć, wysyłając unikalne kody umieszczone pod nakrętkami napojów objętych promocją: Coca-Cola, Coca-Cola Light, Cherry Coke, Fanta i Sprite, za pomocą serwisu www.icoke.pl oraz SMS-ów. Platformę komunikacyjną uzupełni także projekt “Coca-Cola Virtual Cup 2006. Twoja droga do mundialu”. Będą to rozgrywki w grze komputerowej “FIFA 06” na ekranach kinowych sieci Multikino. Mistrzostwa odbędą się w sześciu miastach Polski (Krakowie, Poznaniu, Warszawie, Szczecinie, Gdańsku i Zabrzu), a finał, z komentarzem zawodowego komentatora sportowego, rozegra się w Warszawie. Za projekt odpowiada agencja Task Force Consulting. (TW)