Kraj

Marquard wprowadza do sprzedaży pierwsze wydanie magazynu "Joy"

Wydawnictwo Marquard wprowadza do sprzedaży pierwsze wydanie miesięcznika "Joy". Ma to być luksusowy magazyn skierowany do młodych, dynamicznych i aktywnych...

Wydawnictwo Marquard wprowadza do sprzedaży pierwsze wydanie miesięcznika “Joy”. Ma to być luksusowy magazyn skierowany do młodych, dynamicznych i aktywnych kobiet w wieku 20-35 lat, które szukają rozrywki oraz recepty na zadowolenie z siebie. Magazyn ma charakteryzować szeroka tematyka (m.in. moda, gwiazdy, raporty, uroda, miłość i seks), bogactwo ilustracji i nowoczesny layout. Pismo ma format “pocket” i jest drukowane w drukarni Winkowski. Nakład pierwszego numeru wyniesie 330 tys. egz. Cena egzemplarzowa stanowi element strategii wprowadzania tytułu na rynek i wynosi 2,90 zł. Marquard oczekuje docelowo ustabilizowania się sprzedaży na poziomie średnio 160 tys. egz. Za kampanię reklamową wspierającą debiut pisma odpowiada dom mediowy Optimum Media OMD obsługujący także pozostałe magazyny Marquarda oraz agencja Paralotna. Budżet przeznaczony na promocję pierwszych wydań magazynu “Joy” wyniesie ponad 6 mln zł. Kampania rozpocznie się we wszystkich mediach 17 marca i obejmie telewizję (TVN, Polsat, TVN Style, MTV, Viva, VH1, Club, Tele5), radio (RMF Maxxx, Alfa, Eska, Wawa), outdoor (citylighty i billboardy), kina (Cinema City oraz Multikino), prasę (“Cosmopolitan”, “CKM”, “Shape”, “Voyage”) i internet (kobiece portale Interia.pl, WP.pl, Onet.pl). Działania z zakresu BTL zostaną przeprowadzone w sieciach Tesco, EMPiK, Tabak, In Medio, Relay, Ruch oraz w sieci sklepów Cubus. (JP)