Agencja PR Edelman Polska utworzyła nowy dział, który będzie się zajmował komunikacją kryzysową i zarządzaniem problemami w ramach komunikacji korporacyjnej i wewnętrznej firm. Jego szefem został Dariusz Chomka, dotychczasowy dyrektor działu komunikacji korporacyjnej. Jego dotychczasowe stanowisko objął Jarosław Bańda, który wcześniej był szefem działu PR w biurze handlowym Polpharma SA, a poprzednio przez ponad 2 lata kierował komunikacją zewnętrzną Banku Pekao SA; jako senior associate pracował też w agencji PR BCA. Jest absolwentem dziennikarstwa i nauk politycznych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Na zastępcę szefa działu komunikacji korporacyjnej Edelmana awansowała Ewa Skibińska, do tej pory account director w dziale zarządzania wizerunkiem marki. Skibińska ma ponad 10-letnie doświadczenie w public relations, zarówno w firmach (Wella, PTK Centertel, British Council), jak i w agencjach public relations. Ukończyła Prywatną Wyższą Szkołę Biznesu i Administracji – Wydział Administracji Instytucji Zagranicznych. Do Edelman Polska na stanowisko account managera w dziale zarządzania wizerunkiem marki przyszła natomiast Magdalena Olczak. Wcześniej pracowała w agencji PR Best Communications Group i w Ink & Company oraz agencji ComPress. Jest absolwentką Wyższej Szkoły Handlu i Prawa w Warszawie. Edelman jest największą na świecie niezależną sieciową agencją public relations, zatrudnia 2 tys. pracowników w 45 biurach. (MB)