Przetargi

BRE Bank na nowo przegląda oferty agencji w przetargu

BRE Bank SA na początku lutego rozpisał przetarg reklamowy na przygotowanie kampanii rocznicowej na swoje 20-lecie oraz na obsługę wizerunku...

BRE Bank SA na początku lutego rozpisał przetarg reklamowy na przygotowanie kampanii rocznicowej na swoje 20-lecie oraz na obsługę wizerunku korporacyjnego BRE i marki private bankingu. Spośród 14 zaproszonych agencji bank wybrał kilka na short-listę. Ponieważ jednak żadna z propozycji nie spełniała do końca oczekiwań przedstawicieli banku, zwrócono się z prośbą o przygotowanie propozycji również do pozostałych agencji, które mają na to 2-3 tygodnie. Przedstawiciele BRE Banku deklarują, że finalny wybór ma nastąpić na przełomie marca i kwietnia. Od ub.r. BRE Bank współpracuje z agencją CzteryCzwarte. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Vizeum Polska. (MB)