Kraj

Nissan launchuje model Note, najważniejszą tegoroczną premierę koncernu

Nissan Sales Central & Eastern Europe (NSCEE) rozpoczął kampanię promującą nowy rodzinny samochód Nissan Note. Kampania obecna będzie w telewizji,...

Nissan Sales Central & Eastern Europe (NSCEE) rozpoczął kampanię promującą nowy rodzinny samochód Nissan Note. Kampania obecna będzie w telewizji, radiu, prasie oraz na outdoorze do końca kwietnia br., prowadzona jest równolegle na Słowacji, Węgrzech i w Czechach. Na potrzeby kampanii agencja TBWA/Warszawa zaadaptowała cztery filmy reklamowe, spot radiowy, layout prasowy oraz outdoor. Mediaplan zakłada, że wykorzystane zostaną m.in.: TVP, TVN i Polsat oraz “Fakt”, “Wysokie Obroty”, “Metro”, “Metropol”, “Rzeczpospolita”, “Wprost”, “Polityka”, “Newsweek”, “Motor” oraz “Auto Świat”. Media kupił i zaplanował dom mediowy Optimum Media OMD.

Hasło kampanii “Bo mieć dzieci to największa przygoda” obecne jest we wszystkich kanałach komunikacji. Reklama telewizyjna nawiązuje do rodzinnego charakteru Nissana Note oraz podkreśla główne zalety tego modelu, zwłaszcza wszechstronność oraz wielofunkcyjność wnętrza. Jednocześnie spoty telewizyjne i radiowe promują rodzinny weekend w salonach Nissana w dniach 25-26 marca, podczas którego odbędzie się konkurs rysunkowy. Zwycięski rysunek wykorzystany zostanie w kolejnej kampanii promocyjnej Nissana, a rodzina autora otrzyma samochód Nissan Note na miesięczny okres próbny. O planach NSCEE co do wprowadzenia Note na polski rynek pisaliśmy w DS “MMP” z 16 stycznia. Jak wyjaśnia Krzysztof Kowalski, PR manager NSCEE, jest to najważniejsze z marketingowego punktu widzenia wydarzenie dla Nissana w Polsce w tym roku. Note ma bowiem być jedną z lokomotyw sprzedażowych koncernu w tym roku i w latach kolejnych. Note to “nietypowy minivan”, ale też w pewnym sensie następca popularnego modelu Almera, pozycjonowany będzie jako auto rodzinne. (MG)