Zagranica

Omnicom wprowadza PHD i Operę w Portugalii

Grupa Omnicom otwiera biuro sieci domów mediowych PHD w Portugalii i jednocześnie uruchamia na tym rynku strukturę zakupową Opera. Wprowadzenie...

Grupa Omnicom otwiera biuro sieci domów mediowych PHD w Portugalii i jednocześnie uruchamia na tym rynku strukturę zakupową Opera. Wprowadzenie PHD na rynek portugalski jest konsekwencją planów Omnicomu ogłoszonych w ub.r., które zakładają rozwój sieci PHD na świecie równolegle do OMD. Koordynacją launchu PHD w Portugalii zajmuje się nowo utworzona struktura Omnicom Media Group. Omnicom Media Group będzie zarządzać trzema agencjami: PHD, Espaco OMD i Tempo OMD, a podlegać jej będą ponadto: nowa struktura zakupowa Opera i firmy OMG Consumer Insights oraz Fuse/OMG B Plan. Szefem OMG został Luis Mergulha, dotychczas szef OMD Portugal Group. Domem mediowym PHD pokieruje natomiast Edite Botas, ostatnio general manager OMD B Plan/Fuse. (“Media & Marketing Europe”)