Przetargi

Brain i DDB Warszawa walczą o budżet czwartego operatora P4

Spółka P4, która ma uruchomić czwartą sieć komórkową w Polsce, zmieniła skład agencji fullservice'owych, spośród których chce wybrać jedną do...

Spółka P4, która ma uruchomić czwartą sieć komórkową w Polsce, zmieniła skład agencji fullservice’owych, spośród których chce wybrać jedną do obsługi budżetu strategiczno-kreatywnego. Z pierwotnie zaproszonych trzech agencji: Brain, Grey Worldwide i TBWA/Warszawa, pozostała tylko ta pierwsza, operator zaprosił natomiast do udziału w przeglądzie jeszcze jedną agencję – DDB Warszawa. Przedstawiciele P4 nie wyjaśniają powodów zmian, podobnie jak nie chcą ujawnić terminu ostatecznego wyboru. Nadal nie wiadomo, który dom mediowy będzie obsługiwał P4 – według naszych informacji finalne romowy toczyły się z MediaCom Warszawa, ale kontraktu jeszcze nie podpisano. P4 należy do Netii (30 proc.) i funduszu inwestycyjnego Novator (70 proc.). (MB)