Kraj

Reebok Poland rozpocznie kolejną odsłonę projektu "I am what I am"

Producent odzieży sportowej Reebok Poland rozpocznie w kwietniu br. tegoroczną odsłonę zapoczątkowanej w ub.r. kampanii reklamowej "I am what I...

Producent odzieży sportowej Reebok Poland rozpocznie w kwietniu br. tegoroczną odsłonę zapoczątkowanej w ub.r. kampanii reklamowej “I am what I am”. W skali globalnej jest to największy projekt zintegrowanej komunikacji marketingowej firmy od lat. Również w Polsce stanowi on trzon komunikacji marki. Jak zapowiada Michał Górnicki, marketing manager Reebok Poland, kampania potrwa do końca maja br. Obejmie telewizję (stacje ogólnopolskie i niszowe – muzyczne i lifestyle’owe), prasę (męska, lifestyle’owa, kobieca), outdoor i internet (komunikatory, serwisy młodzieżowe). – Zwiększamy nacisk na internet. Po raz pierwszy będziemy wykorzystywać to medium tak silnie, ponieważ mamy w tym kanale komunikacji bardzo dobre efekty – mówi Michał Górnicki. Według niego firma chce przeznaczać na działania w sieci internetowej ponad 5 proc. całości swojego budżetu marketingowego. Kampania “I am what I am” ma charakter wizerunkowy, chociaż w wiosennej odsłonie zostanie też uzupełniona o prasowe layouty z rysem produktowym. W reklamach wystąpi wiele gwiazd Reeboka, na czele z kontrowersyjnym raperem 50 Cent i koszykarzem Iversonem (poza nimi wystąpią m.in. raper Nelly, skater Stevie Williams i tenisistka Amelie Mauresmo). – Cały czas chcemy się opierać na globalnych ikonach sportu i muzyki oraz pozycjonować się bardziej lifestyle’owo niż sportowo. Odwoływać się będziemy do emocji, a główną cechą podkreślaną w komunikacji będzie indywidualizm – mówi Górnicki. Kreacje reklam Reeboka przygotowywane są centralnie, a media w Polsce planuje i kupuje Optimum Media OMD. (MG)