Kraj

"Marketing w Praktyce" wprowadza dodatek o rynku badań marketingowych

Miesięcznik "Marketing w Praktyce" (wydawnictwo Marketing w Praktyce) wzbogacił się o coroczny dodatek "Market Research pl". Będzie on poświęcony polskiemu...

Miesięcznik “Marketing w Praktyce” (wydawnictwo Marketing w Praktyce) wzbogacił się o coroczny dodatek “Market Research pl”. Będzie on poświęcony polskiemu rynkowi badań marketingowych. Na dwudziestu stronach dodatku przedstawione będą firmy badawcze (np. ACNielsen Polska czy MEMRB International Poland), zapis dyskusji ekspertów oraz raport o stanie branży. “Market Research pl” jest już piątym corocznym dodatkiem miesięcznika. Podjęta już została decyzja o wydaniu szóstego dodatku, nie wiadomo jednak jeszcze, jaka będzie jego tematyka. Wydawnictwo uzależnia to od wyników prowadzonych właśnie badań marketingowych. Dodatek “Media Research pl” ma promować jedynie mailing. “Marketing w Praktyce” ukazuje się w nakładzie 7,8 tys. egzemplarzy. Cena egzemplarzowa pisma wynosi 35 zł. (MM)