M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

LOT obniża ceny na trasach krajowych i planuje kampanię wymierzoną w inne środki komunikacji

Serwis Dzienny | 6 kwietnia 2006, 00:00

Polskie Linie Lotnicze LOT obniżają ceny połączeń krajowych - bilet w jedną stronę (niezależnie od terminu zakupu) będzie kosztował 58...

Polskie Linie Lotnicze LOT obniżają ceny połączeń krajowych - bilet w jedną stronę (niezależnie od terminu zakupu) będzie kosztował 58 zł (bez opłat lotniskowych). LOT oferuje połączenia z 11 lotnisk krajowych - ponad 280 połączeń tygodniowo: najwięcej z Gdańska (55), Krakowa (48), Wrocławia (43) i Poznania (32). To reakcja na pojawienie się konkurencji na rynku krajowym - pod koniec marca rozpoczęcie lotów na trasach krajowych ogłosiły linie lotnicze Sky Express, które do tej pory zajmowały się przewozami towarowymi (cargo). Będą działały pod marką Direct Fly i zaoferują loty krajowe z 6 lotnisk: Warszawy, Krakowa, Gdańska, Wrocławia, Łodzi i Bydgoszczy, a także loty do Kijowa i Lwowa. Ceny biletów mają się wahać pomiędzy 119 a 550 zł (bez opłat) - pisaliśmy o tym w DS "MMP" z 29 marca. Tymczasem PLL LOT na kwiecień zaplanował już intensywną kampanię w prasie (głównie lokalnej), radiu (Trójka PR, Złote Przeboje i Roxy) oraz w internecie, pod hasłem: "Poczuj pociąg do samolotu", w której będzie promował niższe ceny biletów ma loty krajowe. Obecni i potencjalni klienci LOT-u będą zachęcani do podróżowania po Polsce samolotem zamiast pociągiem czy samochodem. Kreację prasową i radiową przygotowała agencja Gruppa 66 Ogilvy, kreację internetową - OgilvyInteractive, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenithmedia (grupa ZenithOptimedia). (MB)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,