Kraj

Małgorzata Wesołowska brand building excellence leaderem w Unileverze

Małgorzata Wesołowska, dotychczas communication channel manager w Unilever Polska SA, objęła nowo utworzone stanowisko brand building excellence leadera. W ścisłej...

Małgorzata Wesołowska, dotychczas communication channel manager w Unilever Polska SA, objęła nowo utworzone stanowisko brand building excellence leadera. W ścisłej współpracy z działami marketingu i komunikacji Małgorzata Wesołowska będzie odpowiedzialna za rozwój projektów aktywacyjnych marek Unilevera w ramach modelu komunikacji 360 stopni. Wesołowska kierowała działem mediów Unilevera przez dziesięć lat. Jej dotychczasowe obowiązki przejmie Artur Muszkiet, który od stycznia br. pracuje na stanowisku media buying managera w dziale komunikacji Unilever Polska, a wcześniej przez kilka lat związany był z domem mediowym Initiative Warszawa. W ramach nowo utworzonej struktury od stycznia 2006 r. dział mediów Unilevera Polska oraz pozostałych rynków Europy Środkowej i Wschodniej zarządzany jest przez Hanę Huntovą mianowaną CEE media directorem w Unileverze. Wciąż nie wiadomo, kiedy rozpocznie się przetarg na obsługę mediów Unilevera w Polsce i czy zostaną do niego zaproszone tylko dwie agencje: Initiative Warszawa, dotychczas obsługująca koncern, i MindShare Polska. Wesołowska nie chciała wypowiadać się na ten temat. (PR)