M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Reserved rusza z największą tegoroczną kampanią - "Every moment RE-Reserved for me"

Serwis Dzienny | 7 kwietnia 2006, 00:00

Reserved (LPP SA) rozpoczęło największą swoją tegoroczną kampanię reklamową, którą zapowiadało wstępnie w lutym (patrz: DS "MMP" z 24 lutego)....

Reserved (LPP SA) rozpoczęło największą swoją tegoroczną kampanię reklamową, którą zapowiadało wstępnie w lutym (patrz: DS "MMP" z 24 lutego). Kampania potrwa trzy miesiące, jej twarzami są Angie Schmidt (popularna nowojorska modelka) oraz Ruan Swanepoel (model z RPA odkryty niedawno przez nowojorskie agencje). Jak mówi Mariusz Kozak-Zagozda, dyrektor marketingu LPP, firma chce konsekwentnie budować nowy aspiracyjny wizerunek Reserved, pokazując go jako markę modną, elegancką, pełną klasy i emocji. Hasło kampanii brzmi: "Every moment RE-Reserved for me". W największych miastach kraju zawieszone zostały wielkoformatowe reklamy, po ulicach jeżdżą też nośniki mobilne. Część prasowa działań obejmuje dzienniki, magazyny kobiece i magazyny męskie (m.in. "Twój Styl", "Elle", "Viva", "Avanti", "Hot", "Glamour", "Cosmopolitan", "Wysokie Obcasy", "Playboy", "Logo", "Newsweek", "Przekrój", "Gazeta Wyborcza"). Dodatkowo reklamy pojawiają się także w gazetkach wydawanych przez centra handlowe. W centrach handlowych i sklepach Reserved prowadzone są też inne działania BTL-owe (plakaty, ulotki, foldery z nową kolekcją). Kampania obejmuje także radio i internet (specjalnie przygotowany serwis WWW oraz kampania w portalach, przede wszystkim w WP i Interii). Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami firmy kampania prowadzona będzie także na rynkach zagranicznych, na których Reserved jest obecny ze swoimi sklepami (Czechy, Słowacja, Rosja, Węgry, Litwa, Łotwa, Estonia, Rumunia i Ukraina). (MG)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , ,