Kraj

Geberit startuje z pierwszą kampanią telewizyjną w Polsce

Producent sprzętu sanitarnego Geberit rozpocznie w połowie kwietnia br. pierwszą w historii firmy w Polsce kampanię reklamową w telewizji. Spot...

Producent sprzętu sanitarnego Geberit rozpocznie w połowie kwietnia br. pierwszą w historii firmy w Polsce kampanię reklamową w telewizji. Spot (30 sek.) zrealizowany przez holenderską agencję reklamową Kunde & Co. prezentowany będzie przez dwa tygodnie, począwszy od soboty wielkanocnej. Oprócz TV kampania obejmie także prasę budowlaną, wnętrzarską oraz internet. Ponadto punkty sprzedaży zostaną zaopatrzone w materiały BTL. Główny przekaz kampanii opiera się na porównaniu cech systemów instalacyjnych Geberit do atrybutów przypisywanych zwierzętom (np. słoń reprezentuje wytrzymałość). Kampania reklamowa realizowana w Polsce jest częścią nowej strategii marketingowej grupy Geberit działającej w 80 krajach. Polska została wybrana jako rynek próbny. Działania komunikacyjne mają spowodować wzrost znajomości marki wśród klientów i utrwalenie wizerunku firmy oferującej nieograniczone stylistyczne możliwości przy projektowaniu łazienek. (MKS)