Kraj

DDB Warszawa realizuje kolejny projekt wizerunkowy "Gazety Wyborczej"

"Gazeta Wyborcza" (Agora SA) rozpoczęła drugą odsłonę kampanii wizerunkowej. Za kreację odpowiada agencja reklamowa DDB Warszawa, a za media -...

“Gazeta Wyborcza” (Agora SA) rozpoczęła drugą odsłonę kampanii wizerunkowej. Za kreację odpowiada agencja reklamowa DDB Warszawa, a za media – Starlink. Kampania obejmuje telewizję (15- i 30-sekundowe spoty) w TVP, TVN, Polsacie, w kanałach tematycznych, na outdoorze oraz autopromocję w mediach Agory. Użyto dwóch haseł na billboardach: “Wychodzi codziennie” i “Nawet w piątek 13 coś na pewno wyjdzie”. Anna Bogdańska, dyrektor marketingu “Gazety Wyborczej”, powiedziała, że trudno określić czas trwania kampanii ze względu na sytuację na rynku. W najbliższym czasie spodziewany jest bowiem debiut nowego dziennika Axel Springer Polska. Pierwsza odsłona kampanii wizerunkowej “Gazety Wyborczej” rozpoczęła się na początku marca br. Towarzyszyło jej hasło: “Wita nas codziennie z otwartymi ramionami”. Informacja o wysokości budżetu przeznaczonego na kampanie reklamowe “Gazety” nie została podana. (KP)