M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Alchimowicz i Badzio kierują kreacją jednego z zespołów agencji Gruppa 66 Ogilvy

Serwis Dzienny | 12 kwietnia 2006, 00:00

Agencja reklamowa Gruppa 66 Ogilvy wybrała team kreatywny, który pokieruje jednym z trzech niezależnych zespołów agencyjnych, który powstał po restrukturyzacji...

Agencja reklamowa Gruppa 66 Ogilvy wybrała team kreatywny, który pokieruje jednym z trzech niezależnych zespołów agencyjnych, który powstał po restrukturyzacji firmy. Piotr Alchimowicz, dyrektor kreatywny OgilvyOne Worldwide i Ogilvy Interactive, oraz Grzegorz Badzio, senior art director w OgilvyOne i head of art w Ogilvy Interactive, poszerzyli swoje dotychczasowe kompetencje. Obaj będą odpowiadać za kreację w zespole kierowanym przez Macieja Lissowskiego, group account directora. Po reorganizacji firmy działają w jej ramach trzy zespoły agencyjne. Oprócz Lissowskiego prowadzą je Olga Sobieraj (za kreację odpowiada Bartłomiej Rams) i Wojciech Lukowski (kreacja - Iwona Czerwińska), również pełniący funkcję group account directorów. Prace nowych struktur ma wspierać Robin Weeks, dyrektor kreatywny Gruppy 66 Ogilvy, oraz Dariusz Kubuj, dyrektor planowania strategicznego firmy doradczej Ogilvy Brand Consulting. O podjęciu decyzji o podziale w ramach agencji informowaliśmy w DS "MMP" z 23 lutego br. (JP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,