Zagranica

Wydatki na reklamę w internecie przerosną wydatki na outdoor w 2007 roku

ZenithOptimedia przedstawił prognozę wydatków na reklamę w mediach na najbliższe lata. Wydatki na internet mają w 2008 roku stanowić 6,5...

ZenithOptimedia przedstawił prognozę wydatków na reklamę w mediach na najbliższe lata. Wydatki na internet mają w 2008 roku stanowić 6,5 proc. ogólnych wydatków na reklamę (w 2005 było to ok. 4,5 proc.). ZenithOptimedia zrewidował więc prognozę z grudnia ub.r., kiedy przewidywał, że wydatki na internet będą w roku 2008 stanowiły 6 proc. budżetów reklamowych. Już w 2007 roku na internet reklamodawcy mają wydawać więcej niż na reklamę zewnętrzną. Kolejnym medium, które pod względem udziału w torcie reklamowym przeskoczy internet, będzie radio. Jego udział spadnie z 8,5 proc. w 2005 r. do 7,9 proc. w 2008 wg prognozy ZenithOptimedia. (“BrandRepublic”)